Help & Faqs

VERZENDING

Ja, op dit moment bieden we verzending aan naar België, Duitsland en Luxemburg. Er zijn verzendkosten van toepassing, die worden toegevoegd tijdens het afrekenen. Bovendien hebben we het hele jaar door speciale kortingen en promoties, dus vergeet niet om ons in de gaten te houden voor exclusieve aanbiedingen.

De bezorgtijden variëren afhankelijk van de locatie. Bestellingen die hier worden verwerkt, hebben doorgaans 5-7 werkdagen nodig om aan te komen. Je vindt gedetailleerde informatie over de levering in jouw bevestigingsmail.

Bestellingen geplaatst vóór 23:30 uur op werkdagen worden op dezelfde dag verzonden. Als je jouw bestelling op zaterdag of zondag plaatst vóór 16:00 uur, wordt deze op maandag geleverd.

Voor leveringen in België geldt dat bestellingen geplaatst vóór 22:00 uur op werkdagen op dezelfde dag worden verzonden. Als je jouw bestelling op zaterdag of zondag vóór 16:00 uur plaatst, wordt deze op maandag geleverd.

Houd er rekening mee dat de geschatte levertijd tijdens feestdagen kan variëren. We waarderen je geduld en begrip!

De verzendkosten variëren afhankelijk van de locatie. Voor Nederland is het €5,95 als je onder €40,- besteld. Bestel je boven de €40 euro, dan hoef je geen verzendkosten te betalen. We verzenden ook naar België, Duitsland en Luxemburg, hier betaal je verzendkosten van €12,95.

Normaal gesproken ontvang je de bevestiging van je bestelling rechtstreeks in je e-mailinbox. Het kan in sommige gevallen tot maximaal 24 uur duren voordat je deze ontvangt. Check ook even je spam folder! Als je na 24 uur nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan even contact met ons op via hello@liefcare.nl.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Ons bestelproces is volledig geautomatiseerd, wat betekent dat zodra je een bestelling plaatst, deze onmiddellijk in behandeling wordt genomen. Hierdoor kunnen bestellingen die eenmaal zijn geplaatst, niet worden gewijzigd of geannuleerd.

RETOUREN

Nee, helaas kunnen we vanwege hygiënische redenen geen retouren of ruilingen accepteren voor huidverzorgingsproducten. Als je een beschadigd product hebt ontvangen, stuur dan binnen 14 dagen na levering een foto van het ongeopende product naar hello@liefcare.nl.

Heb je vragen of een speciaal geval? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via hello@liefcare.nl.

Houd er rekening mee dat we zonder voorafgaand overleg geen retourzendingen kunnen accepteren; deze zullen niet worden verwerkt.

Wanneer je vraag hier niet tussen staat mag je altijd mailen naar hello@liefcare.nl, wij komen dan ASAP bij je terug!

Producten

De ontwikkelde volgorden vind je op de pagina Routine. Hier wordt elk product uitgelegd en hoe je deze het beste kan gebruiken.

Onze producten zijn niet getest op dieren en zullen dat ook nooit worden.